שיקום העור לאחר הסרת קעקועים בפנים

שיקום העור הוא תהליך להחזרת האיזון הטבעי של העור. ההליך יכול להיעשות כדי לשפר את המראה או כדי לטפל במצבים רפואיים כגון צלקות אקנה,

כוויות או סימני מתיחה. כמו כן, לאחר הסרת קעקועים בפנים, רבים מעוניינים לשקם את עורם.

זהו הליך כירורגי שניתן להשתמש בו כדי לשחזר או להחליף עור שנפגע מקעקועים, כוויות, קרינה ופציעות אחרות. שיקום העור יכול להתבצע בדרכים שונות ובהתאם למצב המטופל.

שיקום העור לאחר הסרה של קעקועים בפנים – מה צריך לדעת?

העור הוא חלק חשוב בגוף שעלול להינזק. יש צורך לבצע הליך של שיקום העור כי זה יעזור להיפטר מהנזק ולמנוע את הזדקנות העור.

הליכי שיקום העור יכולים להיעשות בעזרת לייזר, פילינג כימי, דרמברזיה ומיקרונידלינג. מיקרונידלינג זה תהליך בו נעשה שימוש במיקרו-מחטים כדי לחדור לתוך שכבת העור ולהמריץ את ייצור הקולגן.

הליך זה יכול גם לעזור לשפר הליכים אחרים הפחתת דלקות ולסייע בשיפור מראה קמטים וצלקות.

חידוש מראה העור זה חלק חשוב בניתוחים פלסטיים, כמו גם ריפוי פצעים, טיפול בכוויות וטיפולים רפואיים נוספים.

חידוש העור זה הליך שנעשה בו שימוש גם אצל קשישים או אצל אנשים עם זרימת דם מופחתת. ניתן להשיג התחדשות של העור בין היתר על ידי שימוש בתאי גזע ומאיצי גדילה.

תאי גזע הם תאים לא מובחנים שנמצאים בכל הרקמות בגוף האדם. מאיצי גדילה הם חומרים טבעיים הממריצים צמיחת תאים והתמיינות, מה שהופך אותם לאידיאליים לסיוע בהליך התחדשות העור.

מדובר בהליך ריפוי והתחדשות של העור

שיקום העור הוא תהליך המסייע בריפוי והתחדשות של העור הפגוע או החולה. זה כולל טכניקות ומוצרים רבים ושונים לטיפוח העור.

זה תהליך המחזיר את העור למצבו הקודם, כאשר היה צעיר יותר. ההליך יכול לשמש למטרות שונות כמו ריפוי פצעים, הסרת קעקועים, או שחזור צבע העור לאחר פציעה.

מחקר חדש של בית הספר של אוניברסיטת קליפורניה, לוס אנג'לס (UCLA) מצביע על כך שיש כמה דרכים להחזיר תאי עור פגומים למצבם המקורי מבלי להשתמש בתאי גזע. המחקר פורסם בכתב העת Stem Cells Translational Medicine.

החוקרים גילו שכאשר הם מרחו סוג מסוים של כימיקל לתיקון תאים בשם CCCP על תאי עור פגומים, זה עזר להם להחזיר את המבנה והתפקוד הנורמליים שלהם.

שיקום העור הוא בגדול תהליך של החלפת רקמה פגועה בחדשה. העור הוא האיבר הגדול ביותר בגוף האדם והוא מגן עלינו מפני פגיעה חיצונית. ניתן לשקם את העור בשלל דרכים שונות, כאשר יהיה חשוב מאוד מצדכם לשים לב כי אתם פונים אל מומחה אמיתי על מנת שיסייע לכם עם כך. ההמלצה שלנו היא לפנות אל ד״ר זיו פרץ וכך תוכלו להיות בטוחים ורגועים כי תשיגו מענה בסטנדרט המקצועי הגבוה ביותר שרק אפשר להעלות על הדעת.

כתבות נוספות

אנחנו פה לכל שאלה!

עדיין מתלבטים ומעוניינים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ואנחנו ניצור קשר

רגע, כבר עוזבים?

עדיין מתלבטים ומעוניינים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ואנחנו ניצור קשר