כפפות לטקס ללא אבקה להסרת קעקועים

כפפות לטקס ללא אבקה נועדו לספק הגנה ולשפר את יכולת הביצוע במגוון רב של יישומים. הן נחשבות כבחירה פופולרית במגוון רב של תעשיות ותחומים, כולל במרפאות, במכוני יופי, בקליניקות להסרת קעקועים, בשירותי המזון ועיבוד המזון, בניקיון ותברואה ובתעשיות הרכב. 

על כפפות לטקס ללא אבקה

יש סיבות רבות בגינן כפפות לטקס ללא אבקה הן המוצר המועדף על אנשי מקצוע רבים בתחום הבריאות. 

  • הן מיוצרות בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומציעות איכות, אמינות ותמורה נפלאה עבור כספכם.
  • הן מכילות טקסטורת גימור משופרת שמספקת רמה גבוהה של רגישות מגע ואחיזה. 
  • הן אידיאליות לאנשי מקצוע שעובדים עם נוזלים, מכשירים או כלי זכוכית רטובים. 
  • קל מאוד ללבוש ולהסיר אותן, כי בניגוד לכפפות אחרות נטולות אבקה, מרקם הגימור שלהן מספק אחיזה מעולה. 

האם הן מתאימות לאנשים עם אלרגיה?

חומר הלטקס, שהוא גומי טבעי, עלול לגרום לאלרגיה. לעומת זאת, כפפות לטקס ללא אבקה כוללות מינון נמוך מאוד של אלרגנים. הפחתת האלרגנים פירושה שכפפות אלה לא ייצרו תגובה שלילית כך שהן מתאימות לרוב האנשים. 

היעדר האבקה עוזר למזער את הסיכון לזיהום הנגרם על ידי חלקיקי אבקה הנישאים באוויר. כאשר לובשים כפפות עם אבקה, חלקיקי האבקה משתחררים לאוויר ומהווים מקור פוטנציאלי לזיהום. 

שימוש בכפפות ללא אבקה מפחית גם את הלכלוך של שאריות האבקה על הידיים, על הבגדים ועל הסביבה.

איך מייצרים כפפות ללא אבקה?

מבחינה היסטורית, היצרנים השתמשו באבקה בתהליך הייצור עצמו של כפפות נטולות אבקה. הם אבקו את הכפפות בתהליך הייצור כדי להקל על התהליך, ולאחר השלמת הייצור הכפפות עברו שטיפות מבפנים ומבחוץ. עם הזמן וככול שכפפות נטולי אבקה הפכו לפופולריות יותר, החלו היצרנים לפתח דרכים חדשניות לייצור כפפות, שייתרו את הצורך לאבק אותן בתהליך הייצור עצמו.

דרכים להסרת שאריות האבקה בתהליך הייצור?

  • אחת הדרכים להסרת שאריות האבקה שנותרו על הכפפות בתהליך הייצור היא שימוש בהכלרה. הכלור מפחית את הדביקות של מרקם הלטקס, מה שהופך את הכפפות לקלות יותר ללבישה ולהסרה. למעשה, הן מחליקות על הידיים ולא נדבקות לעור. יתר על כן, הכלרה מסירה את כל שאריות האבקה ומפחיתה מאוד את חלבוני הלטקס בכפפה. למעשה, מדובר בתהליך שהוא נפוץ יותר בייצור כפפות הלטקס, מאשר בייצור כפפות מחומרים אחרים.
  • דרך נוספת שיכולה להשפיע על קלות הלבישה של כפפות לטקס ללא אבקה, כרוכה בשימוש בציפוי פולימרי. היצרנים משתמשים בסוגים שונים של פולימרים (כמו סיליקון, אקריליק או הידרוג׳ל). הציפוי מוחל על השטח הפנימי של הכפפות בתהליך הייצור. מכיוון שפני השטח של הפולימר מציעים פחות חיכוך (בניגוד לפני השטח של הכפפה עצמה), הם גם מאפשרים לבישה קלה יותר. אגב, ציפוי פולימרי נפוץ מאוד בהליך הייצור של כפפות ניטריל חד פעמיות. 

מאמר זה נכתב בשיתוף אתר >> https://www.mashproducts.com/ 

כתבות נוספות

אנחנו פה לכל שאלה!

עדיין מתלבטים ומעוניינים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ואנחנו ניצור קשר

רגע, כבר עוזבים?

עדיין מתלבטים ומעוניינים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ואנחנו ניצור קשר