טיפים והמלצות להסרת שיער לפני אירוע חתונה

אנחנו רוצות ורוצים להיראות הכי טוב שאפשר בכל יום – וכשצפוי לנו אירוע כמו חתונה עוד יותר חשוב לנו להגיע אליו מטופחים ובמיטבנו. סיבה אחת היא השאיפה להרשים את כל המשתתפים והמשתתפות, שמנצלים את האירוע גם כדי לבחון את החברים והמכרים, ועוד סיבה היא אינספור הצילומים שמתבצעים תוך כדי חתונה – וכדאי כמובן להיראות לא פחות ממצוין בכל תמונה ותמונה. אחת הפעולות המקובלות ביותר כחלק מהשדרוג האסתטי היא הסרת שיער, ובכתבה זו תמצאו טיפים להתנהלות מיטבית.

גילוח

הדרך הבסיסית ביותר להיפטר משיער גוף במקומות שבהם הוא לא רצוי היא גילוח. זוהי גם הדרך הזולה ביותר, ואין צורך בהיערכות מיוחדת לקראתה. החיסרון העיקרי שלה הוא שהזיפים חוזרים לצמוח ותוך זמן קצר מאוד העור כבר לא חלק לגמרי. בהתאם למי שבוחר או בוחרת בגישה זו מומלץ לבצע את הגילוח בבוקר האירוע או לכל היותר יום קודם. טיפ חשוב נוסף הוא לפנות מספיק זמן להסרת שיער הגוף – מי שממהר או ממהרת עלולים להיחתך בהיסח הדעת ולהגיע לחתונה עם פצעים במקומות בולטים לעין.

שעווה

גם הסרת שיער בשעווה היא אופציה נגישה ופשוטה יחסית. יתרון משמעותי שלה על-פני גילוח הוא שהעור נשאר חלק לפרק זמן ארוך יותר, ואם מבצעים נכון את הפעולה אין גירוי בעור ואין אדמומיות. עוד יתרון הוא האפשרות להסיר תוך זמן קצר יחסית שיער מאזורים נרחבים בגוף. חיסרון מסוים הוא רמת הכאב – בעלי ובעלות עור רגיש עלולים לחוש כאב מסוים במהלך הסרת השיער.

למי שעדיין לא התנסו בטיפול בשעווה מומלץ לא להתחיל דווקא לפני אירוע חתונה, וזאת מפני שיש מקרים שבהם העור הופך למגורה אחרי הטיפול. עוד דגש הוא לוודא שהשעווה לא חמה מדי על-מנת לא להשאיר סימני כוויה על העור.

הסרת שיער בלייזר

טכנולוגיית הלייזר משמשת את בני האדם למגוון רחב מאוד של מטרות – וגם הסרת שיער באמצעות הקרניים הממוקדות והמדויקות היא אופציה מוצלחת. היתרון המשמעותי ביותר הוא שהשיער המיותר מוסר לצמיתות. החיסרון הבולט ביותר בהקשר של הכנה לאירוע הוא שהשיפור שמושג בזכות הלייזר אינו מידי כמו אחרי גילוח או שעווה. הסרת שיער בלייזר היא תהליך, וכדי למצות את הפוטנציאל שלו חשוב להתחיל אותו מספיק זמן מראש.

עוד מאפיין שחשוב לקחת בחשבון הוא שאחרי הסרת שיער בלייזר יש להימנע מחשיפת העור לשמש במשך כשבועיים. כשהאירוע הוא חתונת קיץ – ורוב החתונות מתקיימות בעונה החמה – מי שיסיר שיער בלייזר ולא ישמור על הכלל הנ"ל עלול להגיע לחתונה עם סימני פיגמנטציה בולטים ואפילו כוויות.

למעשה הדרך הטובה ביותר להגיע לאירוע חלקים לגמרי בזכות טיפול בלייזר היא להתחיל את התהליך מספר חודשים מראש – וכך להבטיח מראה מרשים לא רק באירוע הספציפי אלא בכל האירועים, וגם בימים ה"רגילים".

כתבות נוספות

אנחנו פה לכל שאלה!

עדיין מתלבטים ומעוניינים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ואנחנו ניצור קשר

רגע, כבר עוזבים?

עדיין מתלבטים ומעוניינים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ואנחנו ניצור קשר