טיפולי לייזר לפיסול ולעיצוב הגוף

טיפולי לייזר לפיסול ולעיצוב הגוף

כולם כבר מודעים לחשיבות של אורח חיים בריא הכולל תזונה בריאה ופעילות גופנית. עם זאת, כאשר יש אזורים בגוף שבהם הצטברו עודפי שומן או נוצר טונוס שרירים רפוי, קשה מאוד להיפטר מהבעיה. אבל יש לנו כמה חדשות טובות!

עם כל הציוד המתקדם ופריצות הדרך באסתטיקה הרפואית, כמו הטכנולוגיה להקפאת שומן, יש היום מספר הליכים לא פולשניים ופחות יקרים המציעים חלופות חכמות ונוחות יותר לאותם הליכים כירורגיים מסורתיים הכרוכים בסיכון גבוה. טיפולים למיצוק העור, לחיטוב השרירים ועוד, הם לא רק טרנדים או גימיקים טכנולוגיים. מדובר בפרוצדורות מוכחות שבאמת עובדות, ואף אושרו לשימוש בתחום האסתטיקה הרפואית על ידי ה-FDA.

סילוק שומנים – ניתוח לעומת לייזר

הסרת שומן בלייזר שונה משאיבת שומן מסורתית הנחשבת לניתוח גדול ודורשת הרדמה כללית. בהליך הכירורגי המנתח מחדיר מכשירים לתוך שכבת השומן ומשתמש בצינור כדי לפרק את תאי השומן ולשאוב אותם החוצה. ההתאוששות מהניתוח יכולה להימשך כמה חודשים.

לעומת זאת, הסרת מצבורי שומן בלייזר היא צורה לא פולשנית לפיסול הגוף. טיפול זה יכול להסיר מהגוף מצבורי שומן קטנים לצמיתות, כולל מהזרועות, הירכיים, הרגליים, הבטן, הצוואר והסנטר. 

לעומת הניתוח לשאיבת שומן, ההליך להסרת שומן בלייזר כמעט לא כואב, הרבה פחות מסובך וההתאוששות ממנו קצרה מאוד. הטיפול בלייזר מציע גם סיכון נמוך יותר לעור רפוי לאחר הטיפול.

כיצד מתבצעת הסרת מצבורי שומן בלייזר?

הטיפול בלייזר כולל בדרך כלל מריחת משחה לאלחוש העור באזור המטופל. הטיפול לוקח כחצי שעה, ולאחריו אפשר לחזור לפעילות הרגילה. 

כדי לבצע את שאיבת השומן בלייזר, הרופא מניח על האזור המטופל את מוליך הלייזר (Applicators) הנראה כמו משוט. המוליכים הללו פולטים חום שחודר לתוך העור ומחמם את תאי השומן שמתחת. החום פוגע בתאי השומן וממית אותם. לאחר מכן הגוף יספוג את התאים המתים ויפריש אותם במהלך הזמן בתהליך הטבעי של חילוף החומרים.

יעברו כשישה שבועות עד שיתחילו להיראות התוצאות הסופיות ועד שהאזור המטופל ייראה מחוטב ומפוסל יותר. יש אנשים שזקוקים ליותר מטיפול אחד בלייזר כדי להשיג תוצאות מיטביות.

הליך ההתאוששות וההחלמה מהטיפול בלייזר הוא קל מאוד, וכאמור רוב האנשים חוזרים לפעילותם הרגילה עוד באותו יום. עם זאת, אתם עלולים לסבול מכאב קל או מאדמומיות באזור המטופל.

מהי שאיבת שומן המתבצעת בעזרת לייזר?

שאיבת שומן בלייזר היא טיפול זעיר פולשני השונה משאיבת שומן בניתוח. ועדיין, ההליך להשמדת תאי שומן בלייזר משלב אלמנטים המאפיינים את ההליך הכירורגי לסילוק תאי שומן עודפים – ביצוע חתכים ושאיבת שומן!

שלא כמו הניתוח הפולשני לשאיבת השומן המסורתית, שאיבת שומן בלייזר היא הליך זעיר פולשני הכרוך בביצוע חתכים קטנים ובהחדרת המוליך מתחת לעור. הטיפול בלייזר הוא זעיר פולשני וההחלמה ממנו הרבה יותר קלה וקצרה.

המטפל מורח חומר מאלחש באזור המטופל, כך שבמהלך הטיפול תישארו ערים. ברגע שהעור יהיה קהה, המטפל יבצע חתך בעור כדי לטפל ברקמת השומן שמתחת לעור. הלייזר יפרק את תאי השומן ויהפוך אותם לנוזלים. כעת, ניתן יהיה לשאוב את השומן בעזרת צינורית דקה. 

טיפול זה גורם לנזק מינימלי לרקמות האחרות שמסביב לאזור הטיפול, ומפחית מאוד את הסבירות לחבלות או לנפיחות לאחר מכן. במשך מספר ימים אתם עשויים לחוש אי נוחות מסוימת. ייתכן שיומלץ לכם ללבוש בגד דחיסה כדי להפחית את הנפיחות. בנוסף, תצטרכו לטפל בחתכים בהתאם להוראות כדי למנוע זיהומים. 

רוב המטופלים חוזרים לפעילות הרגילה שלהם בתוך יום או יומיים לאחר ההליך לשאיבת שומן באמצעות לייזר. כבר מיד לאחר הטיפול תוכלו לראות את השינויים, אבל את התוצאות הסופיות תראו לאחר מספר שבועות.

כתבות נוספות

אנחנו פה לכל שאלה!

עדיין מתלבטים ומעוניינים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ואנחנו ניצור קשר

רגע, כבר עוזבים?

עדיין מתלבטים ומעוניינים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ואנחנו ניצור קשר