הפופולריות של הסרת קעקועים

הפופולריות של הסרת קעקועים

הדעה הרווחת כיום היא שקעקועים הם פעולה בלתי הפיכה ולכן צריך לחשוב היטב לפני שמקבלים את ההחלטה לבצע. במשך לא מעט שנים זו הייתה הגישה ואכן היו לא מעט אנשים שהתחרטו אחרי זמן מה אך לא היה להם מה לעשות בעניין והחרטה באה לידי ביטוי בניסיונות להסתיר את הקעקוע בכל דרך. כיום המצב שונה ובזכות התקדמות בתחום הלייזר  ובענפי הקוסמטיקה הרפואית יש אפשרויות לטשטש או אפילו למחוק לגמרי קעקוע, ללא קשר למיקום שלו ברחבי הגוף. חשוב מאד לשם כך לפנות אל אנשי מקצוע שמכירים את התחום, בקיאים ומנוסים בו.

 

איך מתבצעת הסרת קעקוע?

חשוב להבין שכל הסרת קעקוע חייבת להתבצע בהתאמה אישית לקעקוע המדובר, במיקום שלו ברחבי הגוף, לגוונים שלו ולגודל שלו. מי שעוסק בהסרת קעקועים צריך לבחון לעומק את כל הפרטים האלה ולהציע את הדרך שתהיה הכי נכונה ויעילה עבור כל קעקוע בנפרד. יש מי שמתייחסים להסרת קעקועים כאל תחום שקשור לענף של חריטה בלייזר על גבי העור, שכן היכן שטבוע צבע שיוצר את הקעקוע צריך להחזיר לעור את הגוון הטבעי שלו וכך בעצם הקעקוע הופך לבלתי נראה. יש גם גישה שגורסת שהסרת קעקוע היא בעצם קעקוע נוסף, שכן צריך לצבוע את הקעקוע הקיים בצבע קרוב או זהה לחלוטין לגוון של העור.

 

למי כדאי להכיר את הנושא של הסרת קעקועים?

כיום זה כבר נחשב מאד פופולרי להתחרט על קעקוע ולחפש את הדרכים הנכונות והמתאימות להסיר או לטשטש אותו. לא מעט אנשים עשו קעקועים כחלק ממרד גיל ההתבגרות שלהם או כדי להביע עמדה בנושא כלשהו ועם הזמן הם השתנו, השתנו גם הדעות והשקפות העולם שלהם והם מוצאים שהקעקוע כבר לא משקף את מי ואת מה שהם. זה מה שיוביל אותם לחפש כל דרך להסיר את הקעקוע או לטשטש אותו כך שהוא כבר לא יבלוט. יש מקרים קיצוניים שבהם השינוי שחל בהם עצמם הוא כל כך משמעותי שהם יתביישו מכך שאנשים אחרים יראו את הקעקוע.

 

התהליך של הסרת קעקוע

כן, חשוב מאד לקחת בחשבון שמדובר בתהליך, כי בדומה לקבלת ההחלטה על ביצוע הקעקוע – כך גם צריכה להבשיל ההחלטה לטשטש או למחוק אותו. צריכים להיות בטוחים לחלוטין שזה מה שרוצים לעשות ובמקביל צריך לחפש ולמצוא מכון קוסמטיקה רפואית שמתמחה בזה וכדאי לפנות כדי לקבל לכל הפחות את הייעוץ הראשוני הנדרש – בחינה של סוג העור, המיקום והגודל של הקעקוע, הגוונים שלו והדרך שלדעת אנשי המקצוע תהיה הכי נכונה ומתאימה לבצע את המחיקה בצורה יעילה שאיתה באמת הקעקוע לא ייראה יותר. במידה ומתוודעים לכמה שיטות – חשוב לבחון את ההבדלים ביניהן כדי להחליט איזו תהיה נכונה ומתאימה יותר.

 

החיים החדשים אחרי שמסירים את הקעקוע,

כאמור, החיים ללא הקעקוע דומים דורשים הסתגלות בדיוק כפי שהיה צורך בהסתגלות לאחר שהקעקוע היה עובדה מוגמרת וחדש. יהיה מי שישאל היכן הוא ויהיה מי שיידע שהיו רצון ונכונות להסיר אותו וירצה לראות את התוצאה הסופית של עור בגוון טבעי שאי אפשר לנחש או לדעת שפעם היה עליו קעקוע. עבור לא מעט אנשים יהיה מדובר בהקלה של ממש ובאפשרות המחודשת לחשוף את חלק הגוף שהיה בו הקעקוע והם מצאו את עצמם מסתירים אותו עד שיצליחו להסיר את הקעקוע לשביעות רצונם. יש מי שיגדיר את עצמו כנולד מחדש.

כתבות נוספות

אנחנו פה לכל שאלה!

עדיין מתלבטים ומעוניינים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ואנחנו ניצור קשר

רגע, כבר עוזבים?

עדיין מתלבטים ומעוניינים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ואנחנו ניצור קשר