הסרת קעקועים לפני חתונה- ככה תעשו זאת נכון

הסרת קעקוע לפני חתונה

מאז ומתמיד קעקועים נחשבו לדרך יצירתית להעביר מסר, ליצור פרשנות ייחודית, להתחבר עם מישהו שאוהבים. רבים מבצעים קעקוע עם סמל אייקוני שקרוב לליבם או של ציטוט או משפט השראה שהם מאמינים בו והוא חלק בלתי נפרד מתפיסת העולם שלהם או כחיבור חזק למישהו שיקר להם. קעקוע גם מוסיף טאץ' וטוויסט לעור כמו תכשיט קבוע ויש מיקומים שונים פופולאריים לקעקועים מהחלק העליון של הגב דרך הזרועות ויש גם מי שמקעקעים על הפנים.
התהליך יכול להיות ארוך וכואב ולוקח גם זמן עד שהתוצאה מחמיאה אבל עבור רבים מדובר בהשקעה ששווה את המאמץ.

להגיע לחופה ללא קעקועים

עם זאת, יש לקחת בחשבון שמדובר בעיטור קבוע ובמרוצת השנים הוא עשוי לדהות או להפוך כבר ללא רלבנטי. לכן, יכול להיות שבעבר קעקעתם על עצמכם את השם של אהובכם הקודמים או אולי עשיתם קעקוע לסמל אירוע חשוב בחייכם, אבל עכשיו לקראת החתונה אתם רוצים להגיע עם עור נקי וחף מקעקועים ולהיפטר מהסימנים הקודמים שצרובים בעורכם על אחת כמה וכמה כאשר פותחים פרק חדש בחיים או מעוניינים במראה קלאסי ונטול עיטורים קבועים במיוחד אם מדובר בעיטור ששייך מבחינתכם כבר לעבר, לאנשים שאינם עוד דומיננטיים בחייכם או לעיטור שכבר חלף זמנו.

קעקוע – כבר לא לכל החיים

הבשורות המעודדות הן שאפשר להסיר גם את מה שנראה קבוע. אולם, הסרת קעקועים אינה תהליך פשוט כמו הסרת איפור ולא ניתן למחות באמצעות חומר מסוים את הדיו שהוזרק מתחת לאפידרמיס ויש לבצע הסרה אצל מומחים שידעו כיצד להסיר את הציור בדרך כזו שהעור יישאר נקי.
למרבה השמחה, הסרת קעקועים נעשתה היום פשוטה יותר מתמיד בשל טכנולוגיית הלייזר המתקדמת שהיא גם נחשבת ליעילה וגם מצמצמת את תחושת אי נוחות ומפחיתה כאב. חשוב להבין שהלייזר מכוון לפיגמנט של הדיו על מנת לפרק אותו ולרוב יידרשו מספר פגישות או מספר טיפולים על מנת להסיר לחלוטין את הדיו מהעור כאשר התוצאה ומשך התהליך תלויים במידה רבה בסוג הקעקוע – הגודל שלו, המיקום שלו על העור, וותק הקעקוע והצבע שלו. 

הסרה בלייזר – שיטה מוכחת

אז עוד לפני שבחרתם לעצמכם גן אירועים מקורה ותכננתם את האירוע, חשוב לתכנן את התהליך כך שהיות ולוקח זמן עד שמוציאים את הקעקוע תוכלו אכן להגיע לחתונה נטולי עיטורי דיו.
למרות שקיימות גם שיטות הסרה כירורגיות וכן שיטות שונות של פילינג כימי וקרמים שונים, אין ספק שהלייזר שינה את חוקי המשחק בכל הנוגע להסרת חלקיקי דיו המקובעים מתחת לעור היות והוא מצליח לפרק אותם בהצלחה ומעבר לכך כאשר משתמשים בתהליך הסרה המתבצע בלייזר יכולים לדעת שמפחיתים את הסיכוי להצטלקות או לכאב ואי נוחות.
קרני האור יכוונו לעור ולמעשה יחממו את חלקיקי הדיו בעור על מנת לפרק אותם לרכיבים עוד יותר קטנים שמערכת החיסון תוכל להסיר. התהליך נחשב לבטוח כאשר המטופל לובש מגינים על העור שאינו מטופל והוא מתבצע רק לאחר שהמומחה שעתיד לבצע את ההסרה בוחן לעומק את סוג העיטור מבחינת גיל הקעקוע, הגודל והצבעים כמו גם גוון העור על מנת לגבש אסטרטגיה נכונה להסרה. לא תמיד אומנם יוסר העיטור במלואו וייתכן שיישארו סימנים אבל עם הנקיטה בשיטה של לייזר יש סיכוי גבוה יותר להצלחה, למינימום צלקת או רגישות.
חשוב מאוד לפנות כמובן למכון מומלץ או לרופא ידוע שמבצע את התהליך ומתמחה בכך על מנת להשיג את התוצאה הרצויה והטובה ביותר כאשר יש לבדוק כמובן כמה זמן הוא משער שעשוי לקחת התהליך. 

כתבות נוספות

אנחנו פה לכל שאלה!

עדיין מתלבטים ומעוניינים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ואנחנו ניצור קשר

רגע, כבר עוזבים?

עדיין מתלבטים ומעוניינים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ואנחנו ניצור קשר