האם אפשרי להסיר קעקועים ללא צלקות?

אנשים בוחרים לקעקע את הגוף שלהם מתוך שיקולים שונים ובנקודות זמן מסוימות בחיים.

מכיוון שהקעקועים הם קישוט של הגוף ללא אפשרות להסיר אותם הרי שצריך לחשוב היטב האם לעשות את זה והאם לא יהיה סיכוי בהמשך או בגיל מתקדם יותר לחרטה וניסיון לטשטש את הקעקוע או אפילו להסיר אותו.

כיום, בזכות טכנולוגיות חדשות שקשורות לתחום של טיפולים אסתטיים ישנו מענה גם להסרת הקעקועים ועם הזמן שיטות אלה ממשיכות להתחדש ולהתפתח עד כדי כך שאפשר כיום לבצע טיפולים של הסרת קעקועים או הסרת צלקות בלי שיישאר סימן חיצוני על גבי העור.

חשוב מאד להגיע לפגישה עם המטפל או עם מי שאמור לבצע את ההסרה ולקבל ממנו את כל המידע הדרוש אודות הטיפול וכך לקבל את ההחלטה בנוגע לביצוע.

הסרת קעקועים ללא השארת צלקות

מכיוון שהנושא של הסרת צלקות כבר מוכר בעולם הרפואה האסתטית, הרי שכל שנותר הוא לחבר אותו עם האפשרויות שיש כיום להסיר קעקועים.

האפשרויות אשר עומדות בפניהם של אלה שמעוניינים להסיר קעקועים הן הסרה של הקעקוע על ידי קרם ייעודי (שבעצם מטשטש את הקעקוע בלי להסיר אותו מהעור), יש מי שבוחר להפוך את הקעקוע לשונה ואחר, כלומר לקעקע על גבי הקעקוע הישן ובכך לטשטש אותו לחלוטין וכמובן שגם טכנולוגיית הלייזר עומדת לרשותם של אלה המבקשים להסיר את הקעקועים שלהם.

במידה וההסרה כרוכה בהשארת צלקת על גבי העור אפשר לאחר הסרת הקעקוע לטפל בהסר הצלקת. כיום נפוץ מאד לעשות שימוש שגרתי ושוטף במשחות או תכשירים אשר מבוססים על סיליקון והם ממצקים את העור, יוצרים שכבה חיצונית שקופה על גבי הצלקת וכך הצלקת כבר לא נראית יותר כלפי חוץ. זו גם שיטת העבודה המתאימה במקרים של הסרת קעקועים ללא צלקות.

הבשורה הגדולה של הסרת קעקועים ללא צלקות

אם מה שעצר אנשים בעבר מהסרת קעקועים היה הצלקות, הרי שכיום אפשר להמשיך את הטיפול ולבצע הסרת צלקות וכך לא יישאר זכר על פני העור למה שהיה עליו קודם לכן.

יש כאן בשורה גדולה, שכן היא הופכת את הקעקועים להפיכים, כלומר לא חייבים להישאר עם הקעקוע עד סוף החיים ובהחלט אפשר להתחרט. אנשים רבים עושים קעקוע בתור אמירה שמתאימה או נכונה לתקופה בחיים שבה הקעקוע בוצע וייתכן מאד שאחרי פרק זמן מסוים הקעקוע כבר לא רלוונטי והם לא תמיד מרגישים איתו בנוח.

בזכות הטכנלוגיות שמאפשרות להסיר קעקועים ולהסיר צלקות – אפשר להתחרט על הקעקועי ולהסיר בצורה חלקה, מסודרת וכזאת שלא פוגעת בגוף או גורמת נזק כלשהו.

עם הזמן צפוי ששיטות אלה יילכו ויתפתחו אפילו יותר וכעת כבר לא צריך לחשוב כל כך הרבה לפני שמחליטים על קעקוע.

כתבות נוספות

אנחנו פה לכל שאלה!

עדיין מתלבטים ומעוניינים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ואנחנו ניצור קשר

רגע, כבר עוזבים?

עדיין מתלבטים ומעוניינים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ואנחנו ניצור קשר