ביטוח בריאות המכסה טיפולים רפואיים מסוגים שונים

ביטוח בריאות, בשונה מביטוח תאונות אישיות, מתייחס למצבכם הבריאותי באשר הוא, ללא קשר אם הוא נגרם מעבודה ומתי הוא נגרם. ביטוח זה מכסה את ההוצאות השונות שנדרשות להחזרת מצבכם הרפואי לטווח התקין, החל מטיפולים לשיפור בריאות הלקוח ועד טיפולים מצילי חיים. מהן הסוגיות השונות בהן עוסקת פוליסת ביטוח בריאות?

טיפולים לשיפור הבריאות

ישנם טיפולים שאי צריכתם לא תגרום לדרדור במצבכם אבל ביצוע שלהם לבטח ישפר מאד את מצבכם הרפואי והבריאותי. לדוגמה, אם בעברכם עשיתם קעקוע שאינו חינה, אלא הדבר האמיתי, ישנה פוליסת ביטוח בריאות שמממנת ניתוח או הסרת קעקועים בלייזר. כמו כן, הפוליסה מכסה בדיקות שונות שנעשות במכונים פרטיים או דרך קופת החולים שלכם אם נדרש עבורן תשלום נוסף מצדכם.

טיפולים מצילי חיים

פוליסה של ביטוח בריאות מכסה אתכם גם ברגעים הקשים ביותר בהם אתם מתמודדים עם טיפולים שעשויים להציל את חייכם. הפוליסה תכסה אתכם בעת אשפוז בעקבות אירוע קרדיולוגי, בעת טיפולי כימותרפיה לריפוי מסרטן, ועוד טיפולים הנדרשים לכם בהיותכם בסכנת חיים. בדיוק בשביל הרגעים האלה, טוב שישנה פוליסת ביטוח בריאות שתוכל לכסות אתכם ברגע האמת.

הגעה לחברת הביטוח באופן יעיל

בישראל ישנן מעט חברות ביטוח שמשרתות מיליוני איש. אתכם זה לא מעניין. אתם במצב בריאותי דחוף וחייבים מענה מידי. לכן, חשוב לעבוד עם סוכן ביטוח. סוכן דיגיטלי שניתן לתקשורת באמצעות אתר אינטרנט מספק את המענה המהיר ביותר. אתר האינטרנט שלו יגבש עבורכם באינטרנט הצעת מחיר ומומחי ביטוח בריאות יעמדו אתכם בעת הצורך בקשרים טלפוניים. ההגעה לנציג חברת הביטוח תהיה הרבה יותר קלה ופשוטה עם סוכן ביטוח בריאות דיגיטלי הפועל באינטרנט.

ברגע האמת – טוב שיש ביטוח בריאות מאחוריכם

סוגיות בריאותיות הן לא נושא להימור ולהשארה ליד הגורל. גם אם שמרתם על עצמכם ולא חוויתם כלל תאונות אישיות, אין לדעת מתי מצב בריאותי קלוקל יתפוס אתכם. לכן, מאד חשוב להסדיר פוליסת ביטוח בריאות שתשרת אתכם על הצד הטוב ביותר ותכלול נציג מטעם סוכנות ביטוח שקל להגיע אליו הן במרשתת והן בטלפון. באופן זה אתם זוכים לטפל בקלות בענייניכם הבריאותיים ללא מכשול או ביורוקרטיה סבוכה ומבלי לשלם מחירים מופקעים במכוני רפואה פרטיים. בימינו, עיקר הטיפולים המסובכים במערכת הבריאות הציבורית דורש השתתפות עצמית שעם ביטוח בריאות עשויה להיות נמוכה בהרבה מהמחיר המקורי.

תעריפי ביטוח בריאות

הפרמיות של ביטוח הבריאות נקבעות על פי מספר מדדים המבוססים על שאלון רפואי. אדם שבבסיסו הוא בריא ושבריאותו הוכחה כמי שנשמרה לאורך זמן יקבל פרמיה יותר נמוכה מהממוצע. מצד שני, אם הוא בחר לכסות יותר עניינים ויותר סוגיות, היא תתייקר בהתאם לכך. המחיר המדויק של פוליסת ביטוח בריאות נקבע הן לפי מצבכם הבריאותי העכשווי וגם בהתאם לסוגי הכיסויים שבחרתם לספק להם פתרון ביטוחי.

כתבות נוספות

אנחנו פה לכל שאלה!

עדיין מתלבטים ומעוניינים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ואנחנו ניצור קשר

רגע, כבר עוזבים?

עדיין מתלבטים ומעוניינים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ואנחנו ניצור קשר