איך בוחרים את המקום האידיאלי להסרת קעקוע

ההחלטה להסיר קעקוע היא החלטה לא פשוטה, שאתם עשויים להתחבט בה לאורך זמן רב, בעיקר לאור החשש שתהליך כזה יותיר צלקת על גופכם, ושהטיפול יסתיים בקעקוע דהוי שיראה גרוע יותר מאשר הקעקוע עצמו. על כן, כאשר אתם בוחרים את המקום בו תסירו את הקעקוע, אתם רוצים לבחון שורה של פרמטרים שמעידים על הרמה המקצועית של המקום ושל האנשים המפעילים אותו. בהיבט זה, הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות בו שימוש, הן המלצות מחברים, בני משפחה או מכרים שעברו את התהליך ויכולים להראות לכם תוצאות טובות מוכחות, אך במרבית המקרים אתם צפויים להתקשות למצוא המלצות כאלה.

הסרה מקצועית ותוצאה מושלמת – זה מה שחשוב

ובכן, הדבר החשוב ביותר מבחינתכם הוא לא המחיר של הסרת קעקועים, לא השירות ולא החיוך של בעל העסק, אלא השאלה האם תישאר לכם צלקת או לא, וזאת השאלה שצריכה להנחות אתכם לכל אורך תהליך הבחירה. בשלב ראשון, בדקו את המכונה בה נעשה שימוש במקום. ישנן מכונות פשוטות מאוד שעולות פחות מ 1,000$ ואותן ניתן לרכוש באינטרנט, לעומת מכונות חדשניות ומתקדמות שעלותן נאמדת בחצי מיליון דולר. אין בכך כדי לומר שככל שהמכונה יקרה יותר כך התוצאה תהיה טובה יותר בהכרח, אבל אתם בהחלט לא רוצים לבצע הסרת קעקוע אצל מישהו שלא משקיע בעסק, בלקוחות ובתוצאות שהוא מספק ללקוחותיו.

שאלות ותשובות לבחינת הרמה המקצועית

מעבר לכך, אתם רוצים לבחון את הרמה המקצועית של המקום, ואת זה תוכלו לעשות באמצעות שאילת שורה של שאלות לגבי פרוצדורת ההסרה: מי מבצע את ההסרה, כמה זמן זה לוקח, כמה טיפולים נדרשים, האם יש צורך בליווי רופא, האם התשלום הוא לפי ביקור או תשלום חד פעמים גלובלי וכדומה. תשובות על שאלות אלו יסייעו לכם להבין מול מי אתם עומדים.

השתמשו בחושים שלכם, ואל תתפשרו בגלל מחיר זול

אם המקום גובה מכם כסף לפי ביקור, זה סימן לא טוב. אם המקום משדר לכם "הכל בסדר", אין צורך ברופא ואין צורך בבדיקת רופא מקדימה, זה סימן לא טוב, ואם יש לכם קעקוע על הגוף, אתם כנראה מספיק מבוגרים כדי לקלוט את האדם העומד מולם ולשפוט את הדברים בצורה רציונלית. לסיום, לעולם אל תתפתו בגלל המחיר אם יש לכם חשש קל שבקלים לגבי התוצאה.

כתבות נוספות

אנחנו פה לכל שאלה!

עדיין מתלבטים ומעוניינים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ואנחנו ניצור קשר

רגע, כבר עוזבים?

עדיין מתלבטים ומעוניינים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ואנחנו ניצור קשר