top of page
Arm Tattoos

הסרת קעקועים ואיפור קבוע

הסרת קעקועים בלייזר

קליניקה טופ לייזר מחזיקה כיום את המכשיר הטוב בעולם לשם הסרת קעקועים (PicoWay מבית Candela).
המכשיר הכי מתקדם בעולם ומבצע הסרת קעקועים בכל הצבעים כולל אדום, חום, כחול, ירוק, לבן ושאר הצבעים. הטיפול מתבצע ע"י רופאים מנוסים ומקצועיים ביותר.

הסרת קעקועים

שיטת הסרת קעקועים בקליניקה טופ לייזר היא הדרך הבטוחה ביותר להסרת קעקועים ומבטיחה את התוצאות הטובות ביותר. כמות הטיפולים תלויה בגודלו של הקעקוע ובטיב הקעקוע ולרוב 3-7 טיפולים יביאו להעלמתו המוחלטת של הקעקוע. קעקועים בצבעים יצטרכו מס' טיפולים נוסף כך שלרוב הטיפולים ינועו בין 7-15

קליניקה טופ לייזר מחזיקה כיום את המכשיר הטוב בעולם לשם הסרת קעקועים (PicoWay מבית Candela). מכשיר זה מטפל בהסרת קעקועים בכל הגדלים ובכל הצבעים בעקבות פיתוח הטכנולוגיה ביחידות של NANOSECOND (אחד חלקי מיליארד השנייה) כך שניתן לעבוד במידה מדויקת ואסתטית באיזורים הרגישים, ולהותיר את האיזור בו היה קעקוע ללא צלקת או סימן.

הטיפול נעשה באמצעות לייזר באורכי גל שונים. אורך גל 1064 – לצבעים שחור+ כחול כהה. אורל גל 585 – לצבע תכלת. אורך גל 650 – לצבע ירוק. אורך גל 532 – לצבעים אדום צהוב כתום. מכונת לייזר שלא מחזיקה את אורכי הגל הנ"ל אינן יכולות להסיר קעקועים בצבעים.

על אופן התהליך

קרן הלייזר עוברת דרך החלק החיצוני של העור ומגיעה ישירות לחומר הקעקוע. האנרגיה של הלייזר מפוררת את חומר הצבע ומאפשרת לתאי הגוף לעכל ולסלק את החומר בכדי להסיר את הקעקוע, כאשר יש צורך להתאים את אורך הגל של הלייזר לצבע הפיגמנט המטופל.

היות ומכשיר הלייזר פולט אור בעוצמות שונות וייתכן כי תחול תחושת צריבה קלה על העור (על אף שניתן למרוח משחת אלחוש שתקל על הכאב), קליניקה טופ לייזר מציעה טיפול מקומי ע״י משחת אלחוש על האיזור המקועקע.

image-women.png

לקוחות מספרים עלינו

דוד

דוד מנתניה הגיע אלינו דרך המלצה חמה והוא לא התאכזב! איזה כיף לראות ככה לקוח שמרוצה מהתוצאות.

דניאל

כאשר לקוח מגיע אלינו לטיפול הסרת קעקועים הוא יודע שנעשה הכל כדי שהעבודה תהיה לשביעות רצונו!

רותם כהן

אפילו הזמר ממליץ על קליניקת טופ לייזר להסררת קעקועים וטיפולי לייזר מתקדמים.

bottom of page